Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2016 16:45 - Началото
Автор: razumka Категория: Забавление   
Прочетен: 228 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 13.05.2016 00:45


 Здравейте!
Всяко начало е трудно, та се чудя откъде да започна?!
Ще споделя с вас сътворените от мен образователни стихове в помощ на малчуганите, позабравените детски игри със забавно поднесена информация и нови "хрумки" за весели занимания вкъщи... Вярвам, че трудното е лесно, щом е интересно!  Преди години водих вестникарска рубрика  с такова заглавие!
Ще споделя с вас и сътворените от мен очерци за майсторите, съхранили възрожденския дух в Етнографския музей "Етър" до Габрово. Работата ми като  информатор и екскурзовод в най-българското кътче ме направи истински щастлива! Докоснах се до силния дух на балканджиите, впрегнали силата на водата, за да задвижат воденици, тепавици, дървени стругове и до ненадминатия им майсторлък, родил възрожденските занаяти! Какво по-българско от изкусно източената глинена стомна или дървената бъклица, ухаеща на бук! Или пък разноцветния вълнен шнур, наречен гайтан, украсяващ българската носия! За хората, които и днес демонстрират уменията на отколешни майстори, искам да ви разкажа. За мен тези творби са приказки, живи и сега...
Ще споделя с вас и истории за родния ми град Габрово.
Но всичко по реда си.
И ще се радвам, ако това за вас е интересно!

image


Тагове:   едно,


Гласувай:
1



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: razumka
Категория: Забавление
Прочетен: 91753
Постинги: 132
Коментари: 27
Гласове: 85
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930